گرانترین محصولات گوچی

در 15 محبوب ترین برند های لوکس آنلاین در سال 2019 دیدیم که برند گوچی  (Gucci) در صدر جدول و رتبه‌ی اول مارک های لوکس آنلاین قرار دارد؛ این برند معروف و پرطرفدار ایتالیایی در سال ۱۹۲۱ توسط گوچیو گوچی (Guccio Gucci) تأسیس شد و الان هم شرکتش در در شهر زیبا و تاریخی فلورانس هست.

امروز می‌خواهیم ۱۰ مورد از گرانترین محصولات برند گوچی در سال 2019 را به شما معرفی کنیم.


 هدف گوچی از ابتدا شناساندن شکوه، زرق و برق و کیفیت محصولات ساخت ایتالیا برای مردان و زنان بود. گوچی بهترین پوشاک از جنس ابریشم و بافتنی دارد، همچنین کیف دستی، اجناس چرمی درجه یک، اکسسوری‌های سفری، کفش راحتی، جواهرات اعلا، ساعت، عینک، عطر و لوازم آرایشی نیز تولید می‌کند. هر محصول تولید گوچی حاصل نزدیک به یک قرن تجربه کیفی صنعتگران و طراحی‌های بی‌رقیب و غیرقابل مقایسه است. 

طرح محصولات Gucci و همچنین لوگوی Double G آن کاملا مترادف نام خودش و منحصربفرد است.

از میان همه محصولات شگفت آور Gucci که با قیمت گزاف برای فروش وجود دارد، جالب است که ببینیم کدام محصولات هستند از بقیه گرانترند، چه شکل، قیمت و خصوصیاتی دارند؟

 10- کفش لوفر گوچی (Gucci Princetown Loafer) - قیمت 2600 دلار

gucci-princetown-loafer- گوچی

در این کفش شگفت انگیر، راحتی و کلاس در هماهنگی کامل با هم ترکیب شده‌اند. پوشش داخلی آن از نرمترین خز، یعنی خز بره می‌باشد؛ روی آن هم از چرم مشکی ایتالیایی با کیفیت Gucci archetypal ساخته شده است. راحتی پاهای شما در این کفش طوری است که احساس می‌کنید از خانواده سلطنتی هستید و کفش اشرافزادگان را به پا کرده‌اید.

9- شلوار جین جنیوس گوچی (Gucci Genius Jeans) – قیمت 3990 دلار

شلوار جین جنیوس گوچی gucci-genius-jeans

با وجود اینکه این شلوار جین یکی از گران ترین شلوارها در تاریخ فشن است، از زمان آغاز تولیدش در سال 1998 تا کنون از قفسه ها خارج نشده است. 20 سال گذشته و همچنان مدلی باکلاس است. حتی زارا تلاش کرد که این طراحی شگفت  انگیز را تقلید کند، اما هرگز کلاس آن به خوبی برند گوچی اصل نرسید. هر کدام از این شلوار جین ها، کار دست متخصصین ماهر فلورانس است که با افتخار، عبارت "ساخته شده در ایتالیا" (“made in Italy”) را روی لببل خود نشان می‌دهند. روی شلوار با گل و برگهای زیبایی با دقت و ظرافت طراحی شده و روی آن طرح‌ها با مهره‌های آفریقایی برجسته تزئین شده‌اند.

8- کیف دستی زنانه برند گوچی (Gucci Sylvie Purse) - قیمت 4000 دلار

کیف دستی گوچی gucci-sylvie-purse

طراح این کیف "الساندرا میشیلی" گفت که هدفش از تولید این کیف دستی این بود که هرکجا که با آن می‌روید جلب توجه کند. خب، او مطمئنا به این هدفش رسید. کیف Sylvie Purse از بهترین چرم ایتالیایی با یک دسته‌ی ابریشمی زیبا و روبانی متصل به آن، ساخته شده است. این بهتری ترکیب رنگی است که شما می‌توانید به آن فکر کنید. یک زنجیر طلایی به شکل نماد گوچی در بالای کیف و یک سگک ساده و شکیل این ترکیب رنگی را کاملتر کرده است. ظرافت و زیبایی که این کیف زنانه برند گوچی به حدی آنرا جذاب کرده است که خانم هایی سخت پسند هم عاشق آن می‌شوند.

7- ساعت مچی مردانه دیجیتال (Gucci Men’s I-Digital Grammy Special Edition Watch) – قیمت 7900 دلار

ساعت مچی مردانه دیجیتال گوچی

این ساعت فوق العاده در اصل برای مراسم جوایز گرمی (Grammy) سال 2013 ساخته شده است. البته، یکی از مهمترین حامی‌های آن Kanye West بود. صفحه نمایش آن از کریستال‌های یاقوت کبود ساخته شده است که یکی از محکمترین مواد روی کره زمین است. بنابراین، صرف نظر از قیمت و ارزش نجومی که برای کلکسیونرها دارد، به تعداد محدودی از آن طراحی شده تا واقعا استفاده شود. کریستالهای یاقوت کبود این خاصیت را دارد که ساعت هرگز خش نمی‌افتد و تقریبا هرگز خراب نمی‌شود. معمولا یک ساعت مچی با چنین شهرت بی‌نظیر جهانی با قفل و کلید، در امن ترین مکان ممکن نگهداری می‌شود؛ اما Gucci هرگز این چنین نیست. این ساعت با گلچینی از تمام عناصر دلربا، ظاهری تماشایی دارد و در دستان نوازندگان و هنرمندان همیشه خود نمایی می‌کند. هر شخصی که یکی از این ساعتهای زیبایی را دارد، می‌خواهد آن را در هر مناسبت و مجلس باشکوهی، دست کند و نشان دهد.

6- لباس پولکی (Sequin Dress) - قیمت 12،900 دلار

لباس پولکی گوچی

به طرز شگفت آوری این تنها لباس در فهرست ماست و طراحی کاملا بی عیب و نقص دارد. بیونس نولز Beyonce Knowles این لباس را خریداری کرده و تنها یکبار بر تن او دیده شده است. این واقعیت است که فقط یک بار پوشیدن این لباس، آن را برای همیشه در حافظه‌ی هرکسی که آن را دیده است می‌ماند. این لباس پر زرق و برق از بهترین ابریشم Georgette ساخته شده است. انگار که کینگ میداس King Midas خودش او را با دو دستش گرفته و از رودخانه شکار کرده است. حدود 13000 دلار، تمایل هر زنی را برای جلب توجه همه و یا اطرافیانش برآورده خواهد کرد. این یک نمایش دلفریب از  کلاس و زرق و برق است.

5- کت گوچی (Gucci Biker Jacket) - قیمت 18،650 دلار

کت برند گوچی

آلساندرا میشیلی (Alessandra Miceli) این کت را به عنوان یک پاسخ و تحسین به صحنه پانک راک لندن که در دهه 1980 برگزار شد، به طراحی کرده است. این محصول Gucci با چنین ظاهری واقعا منحصر به فرد و ویژه است.

4- کیف رو دوشی زنانه متوسط (Gucci 1921 Collection Medium Shoulder Bag) - قیمت 28،990 دلار

کیف رودوشی زنانه گوچی

Guccio Gucci که اولین فروشگاه خود را در فلورانس تقریبا یک قرن پیش افتتاح کرده بود، با طراحی این کیف، بشدت متحول شد. این کیف در چند رنگ مختلف تولید شده و مشتریان علاقه‌مند به آن، هنگام خرید دستشان باز است که رنگ کیف را مطابق نیاز و ست دلخواهشان انتخاب کنند. برای بزرگترین و ثرتمندترین علاقه‌مندان نیز این امکان وجود دارد که از هر رنگی یک کیف داشته باشند. همانطور که علاقه مندان به کلکسیون ماشین حسادت می‌کنند وقتی که یک ماشین جدید می‌بینند و دوست دارند آنرا داشته باشند. این کیف مانند مرواریدی است از یک مجموعه و هرکس که ذوق و سلیقه‌ای دارد نمی‌تواند از آن بگذرد. این شرکت مورد علاقه‌ی سلبریتی‌های درجه یک مانند کامرون دیاز و ویکتوریا بکهام می‌باشد. در دنیا کیف رودوشی مشهورتر و گرانتر از این وجود ندارد. 


ادامه مطلب را در نودید پلاس بخوانید.